
ACTIVITATS PRÈVIES:
2.- Has inventat algun joc en la teua vida? Quin? Inventa’t un ara.
3.- Selecciona un dels jocs de Guixot d’8 i posa-li un títol. A continuació defineix les regles del joc.
DURANT L’ACTIVITAT:
1.- Busca el joc que més et va agradar de les fotos que has vist i explica als companys les teues regles.
2.- Selecciona 7 jocs i posa-li un nom i un subtítol.
Ex. “La paella fantàstica” Subtítol: Les ferradures t’indicaran el camí
3.- Ordena d’1 a 7 el jocs segons el nivell de diversió que has tingut en realitzar-los.
2.- Selecciona 7 jocs i posa-li un nom i un subtítol.
Ex. “La paella fantàstica” Subtítol: Les ferradures t’indicaran el camí
3.- Ordena d’1 a 7 el jocs segons el nivell de diversió que has tingut en realitzar-los.
1.- Selecciona un dels jocs que més et va agradar en la visita, i teneint en compte que són escultures. Dibuixeu-lo i defineix les instruccions
2.- Defineix els següents neologismes: LUDAPROFE, JUGACLASSE i LUDOMANIA.
3.- El Debat: dividida la classe en dues meitats de manera aleatòria; uns buscaran arguments per defensar el joguets
2.- Defineix els següents neologismes: LUDAPROFE, JUGACLASSE i LUDOMANIA.
3.- El Debat: dividida la classe en dues meitats de manera aleatòria; uns buscaran arguments per defensar el joguets
Per continuar reflexionant amb els vostres alumnes sobre els jocs i la seua importància per a la formació:
- Exposició virtual sobre l'explotació infantil a Amèrica Llatina: "Juguetes robados"
Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»
Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»
Really amazing! Useful information. All the best.
»